RX és RX L

Letölthető dokumentumok

ÉLVEZZE EGY KULTIKUS SUV LÁTVÁNYOS MEGJELENÉSÉT ÉS KIFINOMULT LUXUSÁT!

A Yamaha zongorakészítő művészei kifejezetten az RX luxus SUV-modellhez alkottak meg egy új fabetétet.

Az RX kabinját már nem is luxusszínvonalúvá, hanem kifejezetten egyedivé varázsolják ezek a betétek, amelyek több tucatnyi, magasan képzett mester nyolcheti munkájával, tizennégy munkafázisban készülnek el.

Az első lépésben vékony szeletekre metszik a gondosan kiválasztott faanyagot, és ezt alumíniumlemezekkel rétegezik. Ezután egy precíziós lézersugár párhuzamos sávokat metsz a fába, feltárva az alatta rejlő alumíniumfelületet. A betéteket ezután lakkozzák és kézzel polírozzák mindaddig, míg gyönyörűen csillogni kezdenek.

A valaha volt legkiélezettebb formavilágú Lexus, az új RX a kifinomult luxus páratlan szintjét kínálja. A könnyen leolvasható Head-Up Display rendszerrel és nagyméretű, 12,3 colos Lexus prémium navigációs képernyővel is felszerelhető autót az RX 450h hibrid és az RX 300 turbó változatban is megrendelheti, és mindkét esetben kiválaszthatja a dinamikus F SPORT kivitelt is.

Bőséges fej- és lábtér jut az utasoknak, akik tágas bőrüléseken foglalnak helyet (a hátsó ülések támlája motorosan állítható és ledönthető), miközben az exkluzív, 15 hangszórós Mark Levinson® audiorendszerből áradó zenét hallgatják. A kategóriaelső biztonságról az RX tíz légzsákja és az alapáron kínált Lexus Safety System + rendszere gondoskodik.

A LEXUS RX 450h L

Kényelem, tágas belső tér és megbízhatóság – Immáron 7 üléssel is elérhető az ikonikus Lexus RX 450h modell. 20 évvel ezelőtt éppen az RX teremtette meg a luxus-crossoverek szegmensét, és ma is az egyik legnépszerűbb autó kategóriájában.

A 2018-as RX 450hL ugyanazokat a stílusjegyeket hordozza, amelyek ilyen sikeressé tették az autót – ám utasterükben nem öt, hanem hét ülés van.

Az RX 450h L modell a harmadik üléssor beépítésével sem vesztette el karcsú formáját és kiváló manőverező képességét.

A Lexus mesterien oldotta meg az autó átformálását: a karosszériát 110 mm-rel nyújtotta meg hátrafelé, és meredekebbre vette a hátsó szélvédőt, kellemes fejteret biztosítva a harmadik üléssorban utazóknak, és tágasabb rakteret kialakítva az üléstámlák mögött. A hétüléses változatba egy 60/40 arányban dönthető üléspadot építettek be.

Hátulra is egyszerű a beszállás, mivel egy kar meghúzása után a második üléssor előrecsúszik. A harmadik üléssor mögött húzódó csomagtér hosszabb, mint a versenytársak modelljeiben.

Kapcsolódó híreink

Aktuális készlet és tesztautó kínálatunk a modellből

Aktuális használtautó kínálatunk a modellből