Az új Lexus LC

AZ ÚJ LC

KÍVÜL: LÉLEGZETELÁLLÍTÓ KUPÉ-FORMA. BELÜL: LUXUS ÉS FEJLETT TECHNOLÓGIA

A Lexus 2012-ben mutatta be a futurista LF-LC tanulmányt. Az újságírókat és az autórajongókat lenyűgözte az autó
merész megjelenése, bár akadtak kétkedők, akik szerint ezt a járművet lehetetlen megépíteni. Erre azonban
alaposan rácáfolt a provokatív LC modell bemutatása; a káprázatos 2+2 üléses luxuskupé új korszakot nyitott a
Lexus történetében. Formatervezőink és mérnökeink – forradalmasítva az autók fejlesztésének módját –
szorosan együttműködtek, hogy ez a gyönyörű kupé testet ölthessen. Koji Sato főmérnök vezetésével 4000
formatervező, mérnök és szerelő gyürkőzött neki, hogy megoldjanak néhány lehetetlennek tűnő feladatot.


Például azt, hogy a kupés tetővonal megtartásával is tágas, négyszemélyes utasteret biztosítsanak, vagy hogy a
mélyre húzott motorháztető alatt elférjenek a nagy, 21 colos kovácsolt alumínium keréktárcsák.
Hónapokat töltöttek a tökéletes megoldások kidolgozásával vagy egy-egy karaktervonal tökéletes meghúzásával az agyagmodellen, mert semmiben sem akartak kompromisszumot kötni. Jó példa erre, hogy amikor kiderült, hogy
a nagysebességű irányíthatóság szempontjából létfontosságú, rövid első és hátsó túlnyúlásokhoz kompakt,
új fényszórót és hátsó lámpát kell tervezni. Késlekedés nélkül nekiláttak az új technológia kifejlesztésének és
semmit sem bíztak a véletlenre. Az LC prototípusát így újra meg újra letesztelték a világ legmodernebb
szélcsatornájában (amit a Lexus 2013-ban épített), mielőtt az autót alávetették volna a nagy sebességű
menetpróbáknak a Fuji Speedway és a Nürburgring versenypályákon.

KÉZZEL ÉPÍTETT 5,0 LITERES V8-AS, VAGY FORRADALMIAN ÚJ, MULTI STAGE HIBRID RENDSZER?

Az új LC lenyűgöző vezetési élményének alapja a rengeteg karbonszálas és alumínium részegységgel készített, extra erős karosszéria. A vezetés élvezetét a legújabb Lexus Dynamic Handling rendszer fokozza, nem is beszélve a két
elképesztő hajtásláncról. Az LC 500 5,0 literes V8-asa és közvetlen kapcsolású, 10 fokozatú sebességváltója a Nürburgring 24 órás versenyen is bizonyított, az LC 500h változatot pedig a világ első Multi Stage hibrid rendszere hajtja. Mindkét autó borzongató motorhanggal és hihetetlen gyorsulással nyűgözi le vezetőjét.

2016.02.08

ÉLVEZZE A VALAHA ÉPÍTETT LEGFEJLETTEBB LEXUS VEZETÉSÉT!

Az LC utastere egyszerűen lenyűgöző. A fizika törvényeinek megfelelően az utasok mélyen, az autó tömegközéppontjához közel ülnek. A vezető köré formált modellben a legújabb Lexus prémium navigációs rendszer és LFA-stílusú műszerfal található. A még biztonságosabb és nyugodtabb utazásról az LC forradalmian új Lexus Safety System + csomagja gondoskodik, amelyben többek között a gyalogosészlelővel kiegészített ütközés előtti biztonsági rendszer és fejlett sávtartó asszisztens is helyet kapott.