LS

BEMUTATKOZIK A LEXUS ÚJ ZÁSZLÓSHAJÓJA

ÍME A MEGÚJULT LEXUS LS

A Lexus szeptemberben bemutatta Európában a továbbfejlesztett LS szedánját, amelynek technológiái, felszereltsége és dizájn-megoldásai még inkább kihangsúlyozzák az autó zászlóshajó-státuszát. A megújult modell októbertől kapható az európai piacokon.

A Lexus International elnöke, Koji Sato elmondta: “Az LS fejlesztése során arra törekedtünk, hogy még finomabbra csiszoljuk az autó már eddig is kivételes csendességét és kényelmét, ami a legelső generáció – és egyben a Lexus márka – színre lépése óta fémjelzi az LS modellt.

  • A Lexus zászlóshajójának legújabb változata
  • Az LS 500h Multi Stage Hybrid továbbfejlesztett akkumulátorvezérlésének köszönhetően az autó mind a városban, mind a nyílt országúton még simábban adja le teljesítményét
  • Új technológiák segítenek még magasabb szintre emelni az autó kifinomultságát, komfortját és biztonságát
  • Teljesen automatizált parkolást segítő rendszer
  • Lexus Connectivity: Okostelefon-integráció az Apple CarPlay™*1 és az Android Auto™*1segítségével
  • A Lexus először alkalmaz egy új fényezési technológiát és árnyalatot, a Jég Ezüstöt, ami még határozottabb árnyék- és fényhatásokat kelt
  • Az utastér kialakítását a tradicionális japán díszművesség ihlette
TÖBB ERŐ, MÉG KISIMULTABB MENETTELJESÍTMÉNY

Az LS 500h elképesztően sima, kifinomult és könnyed teljesítmény-leadását olyan műszaki megoldásokkal sikerült tovább tökéletesíteni, amelyek nagyobb mértékben vonják be az autó hajtásába a nagyfeszültségű lítium-ion akkumulátort.
A fejlesztés során a Lexus mérnökei arra törekedtek, hogy az elektromotor gyakrabban és hosszabb időn át működjön. A fókuszban az a minőségérzet állt, amit az utasok a “normál” autózás során (vagyis az úton töltött idő mintegy 90 százalékában) tapasztalnak, és amit kismértékű gázadások és enyhe gyorsítási G-erők jellemeznek.
A változtatások eredményeképpen a gyorsítás simábbá és egyenletesebbé vált, miközben javult a jármű stabilitása, és tovább csökkentek a hirtelen G-erők. Ezzel nemcsak a városi autózás vált kényelmesebbé, hanem a kanyargós utakon is komfortosabb lett az utazás, sőt az LS még a meredek emelkedőkön is szinte észrevétlenül gyorsul. A sima és erőteljes gyorsításhoz elég egy apró nyomás a gázpedálon.
Mivel a hibrid akkumulátor nagyobb szerepet kap a hajtásban, a benzinmotor alacsonyabb fordulatszámon működhet, ami tovább csökkenti a zajszintet – például akkor, amikor az elektromos hajtással megtett útszakasz végén újra beindul a benzinmotor.

Kapcsolódó híreink