ES

A felszereltségre vonatkozó információk csak tájékoztató jellegűek, a gyártástól függően változhatnak!
Az árak a magyar forint árfolyammozgásának, az ÁFA valamint regisztrációs adó változások függvényében változhatnak.
Jelen árlista 400HUF/EUR árfolyamig érvényes. (MNB középárfolyam)

Kiemelt finanszírozási ajánlatunk

Lexus ES 300h Prestige

Bruttó lista ár 25.170.000 Ft
Céges kedvezmény 2.517.000 Ft
Kedvezményes ár 22.653.000 Ft
Konstrukció NYPLZ, részletekről érdeklődjön kereskedésünkben

Bemutatjuk az ES modellt

Miután hat generáción át sikert sikerre halmozott a középkategóriás szedánok szegmensében, szerte a világon az új, hetedik generációs Lexus ES most még magasabbra tör.

Az Euro NCAP a vadonatúj, hetedik generációs Lexus ES-nek ítélte a 2018 Kategóriagyőztese díjat a “Hibrid és elektromos autók”, illetve a “Nagy családi autók” szegmensében. A megtisztelő címek megszerzése előtt az ES modell maximális, 5 csillagos értékelést kapott az Euro NCAP 2018-as járműbiztonsági tesztjén, ahol kimagaslóan jó, 86,25-ös átlagot ért el. Eddig ez a legjobb eredmény, amit egy autó eddig elért a jóval szigorúbb 2018-as tesztrendszerben, amely immár a kerékpárosok védelmét is fontos szempontként vizsgálja.

A 2018 áprilisában bemutatott új ES minden eddiginél tágasabb, csendesebb és biztonságosabb lett, míg a vevők új nemzedékét a szedán hatásosan formába öntött ereje, kategóriaelső biztonsági technológiája és a saját piaci szegmensében ritkaságnak számító, hibátlan kézműves kidolgozása bűvöli majd el.

Külső

Az új ES a vadonatúj GA-K padlólemezre épül, ami lehetővé tette a Lexus számára, hogy túllépjen a középkategóriás luxuslimuzinok dizájnjának eddig ismert határain. A formatervezők igazán különleges sziluettet alkothattak, amelynek erősen lefelé húzott végpontjai dinamikus, mégis lágyan áramló formákat képeznek.

A letisztult, finoman kidolgozott hátsó rész LED lámpatestei körülölelik a sarkokat, így látványuk minden nézőpontból jól érvényesül. A külső fényezések 12 árnyalatból álló palettáján új Jég-ekrü és Olívazöld színek is megjelentek.

Utastér

Az utastér látványának és hangulatának megformálása során Yasuo Kajino vezető formatervező és csapata a Lexus Future Interior tanulmányautót tekintette kiinduló pontnak, amelyben ügyesen keveredik a vezetőt körülölelő cockpit az első utas tágas és kényelmes terével.

Az autóban ülők akadálytalanul kapcsolatban maradhatnak a külvilággal, amiről a számos kapcsolt szolgáltatást kínáló opcionális navigációs rendszer gondoskodik; a navigáció egyébként egy 12,3 colos multimédia kijelzővel és a második generációs Remote Touch érintőpaddal kezelhető. A rendszer hangvezérlése mobil asszisztensként is működik majd, amivel a vezető okostelefonja is vezérelhető.

Teljesítmény

Yasuhiro Sakakibara főmérnök szerint ez az ES bármelyik elődjénél sokkal komolyabb teljesítményt kínál. A futóművet tervező csapat sikeresen alakította ki az egyensúlyt a kényelmes futás, a kiszámítható viselkedés és a gyors reakciók között. Yoshiaki Ito, az ES tesztpilótája elmondta:

Arra törekedtünk, hogy vezetési rutinjától függetlenül minden autós úgy érezze, teljes egészében uralja az ES-t. Ez olyan komfortérzetet teremt, ami messze túlmutat a kényelmes rugózáson.

A Nyugat- és Közép-Európában, így hazánkban is forgalmazott ES 300h modellben egy negyedik generációs, önmagát töltő hibrid hajtásrendszer működik – méghozzá rendkívül csekély üzemanyag-fogyasztással, minimális károsanyag-kibocsátással, ugyanakkor olyan tekintélyes teljesítménnyel, amit jogosan várnak el egy középkategóriás luxusszedán vásárlói.

Kapcsolódó híreink

Aktuális készlet és tesztautó kínálatunk a modellből

Aktuális használtautó kínálatunk a modellből