Lexus ES

ES 300h

ModellEredeti árPromóciós ár
Elegance13 840 00012 340 000
Prestige Plus16 150 00014 650 000
F Sport Plus15 760 00014 260 000

Letölthető dokumentumok

BEMUTATJUK AZ ES MODELLT

Miután hat generáción át sikert sikerre halmozott a középkategóriás szedánok szegmensében, szerte a világon az új, hetedik generációs Lexus ES most még magasabbra tör.

Az áprilisban bemutatott új ES minden eddiginél tágasabb, csendesebb és biztonságosabb lett, míg a vevők új nemzedékét a szedán hatásosan formába öntött ereje, kategóriaelső biztonsági technológiája és a saját piaci szegmensében ritkaságnak számító, hibátlan kézműves kidolgozása bűvöli majd el.

Kereskedésünkben 2018 decemberétől elérhető az önmagát töltő hibrid rendszerrel hajtott új ES 300h. Előrendelés 2018 szeptemberétől!

KÜLSŐ

Az új ES a vadonatúj GA-K padlólemezre épül, ami lehetővé tette a Lexus számára, hogy túllépjen a középkategóriás luxuslimuzinok dizájnjának eddig ismert határain. A formatervezők igazán különleges sziluettet alkothattak, amelynek erősen lefelé húzott végpontjai dinamikus, mégis lágyan áramló formákat képeznek. A letisztult, finoman kidolgozott hátsó rész LED lámpatestei körülölelik a sarkokat, így látványuk minden nézőpontból jól érvényesül. A külső fényezések 12 árnyalatból álló palettáján új Jég-ekrü és Olívazöld színek is megjelentek.

UTASTÉR

Az utastér látványának és hangulatának megformálása során Yasuo Kajino vezető formatervező és csapata a Lexus Future Interior tanulmányautót tekintette kiinduló pontnak, amelyben ügyesen keveredik a vezetőt körülölelő cockpit az első utas tágas és kényelmes terével. Az autóban ülők akadálytalanul kapcsolatban maradhatnak a külvilággal, amiről a számos kapcsolt szolgáltatást kínáló opcionális navigációs rendszer gondoskodik; a navigáció egyébként egy 12,3 colos multimédia kijelzővel és a második generációs Remote Touch érintőpaddal kezelhető. A rendszer hangvezérlése mobil asszisztensként is működik majd, amivel a vezető okostelefonja is vezérelhető.

TELJESÍTMÉNY

Yasuhiro Sakakibara főmérnök szerint ez az ES bármelyik elődjénél sokkal komolyabb teljesítményt kínál. A futóművet tervező csapat sikeresen alakította ki az egyensúlyt a kényelmes futás, a kiszámítható viselkedés és a gyors reakciók között. Yoshiaki Ito, az ES tesztpilótája elmondta: “Arra törekedtünk, hogy vezetési rutinjától függetlenül minden autós úgy érezze, teljes egészében uralja az ES-t. Ez olyan komfortérzetet teremt, ami messze túlmutat a kényelmes rugózáson.”

HIBRID HAJTÁS

A Nyugat- és Közép-Európában, így hazánkban is forgalmazott ES 300h modellben egy negyedik generációs, önmagát töltő hibrid hajtásrendszer működik – méghozzá rendkívül csekély üzemanyag-fogyasztással, minimális károsanyag-kibocsátással, ugyanakkor olyan tekintélyes teljesítménnyel, amit jogosan várnak el egy középkategóriás luxusszedán vásárlói.