LC

LC

ModellÁr
Luxury29 500 000

Letölthető dokumentumok

Kívül: lélegzetelállító kupé-forma
Belül: Luxus és fejlett technológia

A Lexus 2012-ben mutatta be a futurista LF-LC tanulmányt. Az újságírókat és az autórajongókat lenyűgözte az autó merész megjelenése, bár akadtak kétkedők, akik szerint ezt a járművet lehetetlen megépíteni. Erre azonban alaposan rácáfolt a provokatív LC modell bemutatása; a káprázatos 2+2 üléses luxuskupé új korszakot nyitott a Lexus történetében. Formatervezőink és mérnökeink – forradalmasítva az autók fejlesztésének módját – szorosan együttműködtek, hogy ez a gyönyörű kupé testet ölthessen. Koji Sato főmérnök vezetésével 4000 formatervező, mérnök és szerelő gyürkőzött neki, hogy megoldjanak néhány lehetetlennek tűnő feladatot. Például azt, hogy a kupés tetővonal megtartásával is tágas, négyszemélyes utasteret biztosítsanak, vagy hogy a mélyre húzott motorháztető alatt elférjenek a nagy, 21 colos kovácsolt alumínium keréktárcsák. Hónapokat töltöttek a tökéletes megoldások kidolgozásával vagy egy-egy karaktervonal tökéletes meghúzásával az agyagmodellen, mert semmiben sem akartak kompromisszumot kötni. Jó példa erre, hogy amikor kiderült, hogy a nagysebességű irányíthatóság szempontjából létfontosságú, rövid első és hátsó túlnyúlásokhoz kompakt, új fényszórót és hátsó lámpát kell tervezni. Késlekedés nélkül nekiláttak az új technológia kifejlesztésének és semmit sem bíztak a véletlenre. Az LC prototípusát így újra meg újra letesztelték a világ legmodernebb szélcsatornájában (amit a Lexus 2013-ban épített), mielőtt az autót alávetették volna a nagy sebességű menetpróbáknak a Fuji Speedway és a Nürburgring versenypályákon.

Kézzel épített 5,0 literes V8-as, vagy forradalmian új, multi stage hibrid rendszer?

Az új LC lenyűgöző vezetési élményének alapja a rengeteg karbonszálas és alumínium részegységgel készített, extra erős karosszéria. A vezetés élvezetét a legújabb Lexus Dynamic Handling rendszer fokozza, nem is beszélve a két elképesztő hajtásláncról. Az LC 500 5,0 literes V8-asa és közvetlen kapcsolású, 10 fokozatú sebességváltója a Nürburgring 24 órás versenyen is bizonyított, az LC 500h változatot pedig a világ első Multi Stage hibrid rendszere hajtja. Mindkét autó borzongató motorhanggal és hihetetlen gyorsulással nyűgözi le vezetőjét.

A Lexus ‘Takumi’ mestereinek keze munkája

Az új LC a japán Motomachi gyárban készül majd; ugyanabban az üzemben, ahol a Lexus mesterei kézzel építették a világhírű LFA szupersportkocsit. Az új LC gyártásán sok olyan Takumi mester dolgozik, akik eddig az LFA tökéletes kimunkálásán dolgoztak. Hatalmas szakértelmüknek köszönhetően minden részletmegoldás hibátlan lesz, legyen szó akár a karbonszálak laminálásáról, vagy a fényezés kézi polírozásáról.

A legjobbak legjobbjai, a ‘Takumi’ mesterek már legalább húsz éve dolgoznak a Lexusnál, s ez idő alatt számtalan órát töltöttek azzal, hogy tudásuk és érzékszerveik tökéletesítésével a legapróbb hibát is megtanulják felfedezni. Egyedülálló tudásuk és gyakorlott szemük révén a legapróbb részletet is tökéletesen kidolgozzák a precíziós megmunkálású váltófüleken, a kézzel varrott Alcantara® kárpitokon, vagy éppen a bőrborítású sebességváltó karon. Ugyanezek a mesterek minden egyes elkészült LC-t tüzetesen átvizsgálnak, majd próbaúton ellenőrzik, hogy az autó olyan simán fut-e, ahogy az egy világklasszis Lexustól elvárható.

Élvezze a valaha épített legfejlettebb Lexus vezetését!

Az LC utastere egyszerűen lenyűgöző. A fizika törvényeinek megfelelően az utasok mélyen, az autó tömegközéppontjához közel ülnek. A vezető köré formált modellben a legújabb Lexus prémium navigációs rendszer és LFA-stílusú műszerek várják az autóst. A még biztonságosabb és nyugodtabb utazásról az LC forradalmian új Lexus Safety System + csomagja gondoskodik, amelyben többek között a gyalogosészlelővel kiegészített ütközés előtti biztonsági rendszer és fejlett sávtartó asszisztens is helyet kapott.